۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1ویژه دانشجویان
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1ویژه دانشجویان
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد سامانه مجازی دانشگاه (LMS) که بستر لازم برای برگزاری کلاسهای درس به صورت آنلاین است، ایجاد گردیده و با توجه به تداوم شرایط خاص کشور، تا اطلاع ثانوی، کلاس های درس دانشگاه هنر اصفهان طبق اطلاعیه هایی که منتشر خواهد شد، از طریق این سامانه برگزار خواهد گردید. لذا دانشجویان محترم جهت برگزاری کلاس های ترم جاری، موظف به ورود به سامانه مذکور خواهند بود. قابل ذکر است فایل راهنمای آموزشی نحوه استفاده از سامانه مجازی دانشگاه (LMS)، متعاقبا در صفحه ورودی سامانه بارگذاری خواهد شد.

متن اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ویژه دانشجویان محترم دانشگاه به این شرح است:

با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز، براساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا، از نخستین روزهای اسفند ماه 98 تا اطلاع ثانوی در سال 1399 به تعویق افتادن آموزش های حضوری اعلام گردید و برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از تعویق آموزش حضوری، حوزه معاونت آموزشی دانشگاه هنر اصفهان با همکاری گروه فناوری اطلاعات دانشگاه و با مساعدت ریاست محترم دانشگاه، آموزش الکترونیکی را جایگزین آموزش حضوری کرده است. بدین وسیله جهت رفع دغدغه ها و سوالات آموزشی دانشجویان عزیز، تصمیمات اتخاذ شده به شرح ذیل به اطلاع می رسد.


1. بستر لازم برای بررسی مشکلات آموزشی، درخواست تمدید سنوات، درخواست دفاع و درخواست تصویب پروپوزال به صورت غیر حضوری در سامانه گلستان فعال شده است و نیازی به حضور دانشجو برای اینگونه درخواست ها وجود ندارد. در حال حاضر تلاش شده است تا عادی شدن اوضاع و امکان تشکیل حضوری کلاسها، دروسی که امکان برگزاری آنها به صورت مجازی وجود دارد از طریق سامانه مدیریت آموزش مجازی (LMS) به صورت تدریس آنلاین ارائه گردد. این جلسات به صورت حضور مجازی دانشجو و استاد در یک زمان در یک تالار گفتگو و امکان ارتباط دوسویه بین مدرس و دانشجو با مدیریت و کنترل مدرس برگزار خواهد شد. همچنین درس طبق برنامه درسی که دانشجو قبلاً انتخاب واحد کرده است در همان روز و ساعت برگزار می شود. برای کلاسهای جبرانی با هماهنگی که مدرس درس انجام خواهد داد امکان برگزاری جلسات جبرانی فراهم می گردد.

2. در حال حاضر اولویت با اجرای آموزش مجازی از طریق سامانه LMS برای درسهایی است که امکان برگزاری آنلاین آنها وجود دارد و حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی از دانشجویان محترم درخواست دارد در اجرای این سیستم جدید آموزشی همکاری و مشارکت داشته باشند. سازگاری با این شرایط جدید مستلزم آن است که از یک طرف اعضای هیات علمی و اساتید مدعو در شیوه تدریس و تهیه محتوای آموزشی خود و از سوی دیگر دانشجویان محترم در شیوه آموزش خود تغییراتی ایجاد کنند تا این نیمسال از لحاظ کمی و کیفی به نحو احسن به اتمام برسد.

3. کلیه دانشجویان عزیز مکلفند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاه وارد سامانه شده و از آموزش های آنلاین استفاده نمایند. نام کاربری و کلمه عبور مورد نیاز، همان اطلاعات اتصال به اینترنت/ سامانه گلستان می باشد. به ترتیب شامل شماره دانشجویی و کد ملی (بدون درج صفر سمت چپ) و به صورت انگلیسی است.

4. دانشجویان عزیز مکلفند با مراجعه منظم به سایت دانشگاه و یا راههای ارتباطی که متعاقباً اعلام خواهد شد، از آخرین اطلاعیه های دانشگاه مطلع شوند.
5. در مورد دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی، متعاقباً اطلاع رسانی می شود.
• در خصوص نحوه برگزاری جلسات دفاع از پروژه های نهایی، دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری اطلاع رسانی خواهد شد.
• دانشجویان محترم می توانند سوالهای خود را از طریق ایمیل با کارشناسان آموزشی دانشکده و یا کارشناسان مرتبط مطرح نمایند.
• شایان ذکر است دانشجویان ملزم به رعایت شئونات دانشجویی و حفظ شعائر مذهبی در زمان حضور در کلاس مجازی می باشند.


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان
تاریخ:
1399/01/20
تعداد بازدید:
12553
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal