۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛
قابل توجه متقاضیان میهمان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403
قابل توجه متقاضیان میهمان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403
دانشجویان متقاضی برای میهمانی به دانشگاه هنر اصفهان و یا متقاضی میهمانی از دانشگاه هنر اصفهان به سایر دانشگاه ها (صرفا دانشگاه های دولتی) ملزم هستند، برای ثبت درخواست خود جهت سال تحصیلی 1404-1403 به سایت سازمان امور دانشجویان – سامانه سجاد https://portal.saorg.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.
وظایف متقاضی:
دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص مطابق آیین نامه، ضمن آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بایستی با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت¬نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (20 فروردین لغایت سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی) برای سال تحصیلی 1404- 1403 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، همتراز بودن نحوه پذیرش (با آزمون یا بدون آزمون)، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید. شهریه های پرداختی ثابت و متغییر میهمان و انتقال براساس مصوبات هیات امنای مشترک دانشگاه در سال 1402 خواهد بود.
تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.
تذکر: در بازه زمانی فروردین ماه تا شهریورماه سال 1403 بررسی درخواستها صرفأ از مسیر سامانه سجاد- میهمان و انتقال است و درخواستهایی که که از مسیر کمیسیون موارد خاص ارسال شود قابل بررسی نیست.
متقاضی، مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.
دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی¬الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود. طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه هنر اصفهان درخواست میهمان دائم قابل بررسی نیست و دانشجویان می توانند درخواست خود را مبنی بر دو نیمسال میهمانی؛ تمدید میهمانی ثبت نمایند.
لینک راهنمای کامل ثبت درخواست، در صفحه قوانین و مقررات سامانه موجود است. دانشجویان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.
دانشگاه¬های مبدأ باید بر اساس مفاد آیین¬نامه شماره 185770 / 4 مورخ 31 2 / 1402 درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از اول خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال نماید. سپس دانشگاه¬های مقصد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.
دانشجویان متقاضی انتقالی توام با تغییر رشته، می توانند تقاضای خود را ( از مسیر سامانه سجاد – کمیسیون موارد خاص- گزینه میهمان و انتقال - احراز کد رشته مورد تقاضا) با الصاق ریز نمرات و مستندات ثبت و نتیجه را پیگیری نمایند.
دانشگاه هنر اصفهان از پاسخ گویی حضوری به متقاضیان گرامی معذور است، نتایج درخواست های نقل و انتقال را در زمان تعیین شده صرفا در سامانه اعلام خواهد کرد و از ارسال نتایج به صورت مکاتبه معذور است. ضمن اینکه درخواست های تجدید نظر قابل بررسی نمی باشد.
دانشجویانی که در ترم های گذشته در این دانشگاه میهمان بوده و از نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 در دانشگاه مبدأ مشغول به تحصیل می شوند، ارسال ریزنمرات به آن دانشگاه ، مشروط به انجام تسویه حساب با این دانشگاه و عودت کارت دانشجویی است.
اداره آموزش دانشگاه 03136248089 داخلی 209
تاریخ:
1403/01/25
تعداد بازدید:
372
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal