۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نشست مشترک شهردار اصفهان با سرپرست دانشگاه هنر اصفهان
نشست مشترک شهردار اصفهان با سرپرست دانشگاه هنر اصفهان
دکتر علی قاسم زاده، شهردار اصفهان با حضور در دانشگاه هنر اصفهان ضمن بازدید از بخش هایی از دانشگاه با سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که به دعوت آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان صورت گرفت علاوه بر شهردار اصفهان، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان و جمعی از معاونین، مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار آقای دکتر علیرضا خواجه احمد عطاری سرپرست دانشگاه هنر اصفهان، ضمن تشکر از حضور شهردار اصفهان و معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان در دانشگاه، به معرفی دانشگاه هنر اصفهان و دانشکده ها و گروه های آموزشی این دانشگاه پرداخت.
سرپرست دانشگاه هنر اصفهان در ادامه با اشاره به توان علمی دانشگاه هنر اصفهان بر لزوم تعامل بیشتر دانشگاه با شهرداری اصفهان تاکید و با توجه به وجود رشته های مرتبط با شهرداری و امور شهری در دانشگاه هنر اصفهان و تبعات مثبت و ارزنده همکاری های دوجانبه برای شهر فرهنگی اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان، آمادگی تعامل بیشتر و همکاری های علمی– آموزشی – پژوهشی و فرهنگی و هنری را اعلام نمود.
در ادامه این نشست معاونین و مدیران دانشگاه، ضمن معرفی ظرفیت های علمی دانشگاه به تشریح زمینه های مختلف همکاری با شهرداری در حیطه های مسئولیت خود پرداختند و خواستار تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با شهرداری و عملیاتی شدن همکاری های تخصصی فی مابین شدند.
در ادامه این نشست، دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان، به تشریح چرخه تحول شهرها از آغاز شکل گیری(شهرهای بدوی) تا کنون(شهرهای فرهنگی) پرداخت و با اشاره به قرار گرفتن در دوره شهرهای فرهنگی و رویکرد خاص شهرداری اصفهان به شهر فرهنگی افزود: شهرهای فرهنگی شهرهایی است که شاخصه های خاص خود را دارد و عموما توسط نخبگان فرهنگی برنامه ریزی و مدیریت می شود. بیشتر اماکن فرهنگی مانند موزه ها، سینماها، مراکز گردشگری، رخدادهای فرهنگی، روابط متعالی فرهنگی بین شهروندان، الگوهای ارتباطی عالی و مطلوب است و مشارکت بالا در اداره شهر، توسط خود مردم صورت می گیرد.
دکتر قاسم زاده ضمن تاکید بر پاسداشت و حفظ شخصیت فرهنگی اصفهان، از ظرفیت ها و همکاری های علمی و پژوهشی استقبال و نخبگان را سرمایه‌های شهر دانست. شهردار اصفهان در پایان افزودند: تا جایی‌ که قانون اجازه می‌دهد کمک می کنیم که همه مؤسسه های فرهنگی و علمی ما رشد، توسعه و ارتقا یابند.
همچنین آقای شاهمرادی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان به تشریح اهداف و رویکردهای جدید سازمان و ظرفیت های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و گردشگری جهت تعامل و همکاری دانشگاه با شهرداری پرداخت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1401/08/18
تعداد بازدید:
2045
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal