۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1400
اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1400
ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه هنر اصفهان، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ثبت‌نام به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. زمان ثبت‌نام غیرحضوری (اینترنتی) به شرح زیر اعلام می‌گردد:
دوشنبه 3 / 8 / 1400 تا چهارشنبه 5 / 8 / 1400

مدارک لازم جهت ثبت‌نام غیرحضوری:
• بعد از مطالعه مدارک مورد نیاز، جهت ثبت‌نام غیرحضوری به آدرسhttps://edu.aui.ac.ir مراجعه فرمایید.
مدارک مورد نیاز ثبت نام می بایست به صورت رنگی اسکن و بر روی سایت بارگذاری شود . الزامی است تمامی مدارک با فرمت jpg و حجم کمتر از 512 کیلو بایت (کیفیت مناسب) اسکن و بارگذاری گردد.
1- تصویر اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 30 / 7 / 1400 و معدل دوره کارشناسی قید شده باشد
• تصویر گواهی معدل برای مقطع کارشناسی پذیرفته‌شدگانی که در زمان ثبت‌نام آزمون، دانشجوی سال آخر بوده و تا تاریخ ثبت‌نام غیرحضوری موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده‌اند و تا تاریخ 30 7 / 1400 فارغ‌التحصیل شده‌اند. (فرم معدل شماره 2 به پیوست می باشد)
• دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی بصورت الکترونیکی، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir میسر می باشد. همچنین جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات می بایست فرم تاییدیه تحصیلی را تکمیل و یک نسخه از آن را به دانشگاه محل تحصیل قبلی خود (کاردانی، کارشناسی) ارسال نمایید. (فرم تاییدیه تحصیلی به پیوست می باشد)
2ـ تصویر مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پذیرفته‌شدگانی که فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته می‌باشند.
3- تصویر اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) برای آن دسته از متقاضیانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (مطابق فرم شماره 1پیوست).
4- تصویر اصل موافقت نامه کتبی و بدون قیدشرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش.
5ـ عکس تمام‌رخ 4× 3 تهیه ‌شده در سال جاری
6 ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه
7 ـ تصویر کارت ملی هوشمند (در صورت نداشتن کارت هوشمند، تصویر کارت قبلی به همراه رسید پستی تعویض، الزامی است) در صورت مفقود شدن کارت ملی یا شناسنامه داشتن نامه درخواست المثنی از اداره ثبت احوال الزامی می‌باشد.
8 – دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. در غیراین صورت با مراجعه به سامانه https://services.epolice.ir برای دریافت برگه درخواست معافیت تحصیلی اقدام نماید . (طبق راهنمای سامانه) یا درصورت وجود هرگونه مشکل درسامانه فوق برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان (گزارش 5163 ) پرینت و به پلیس+10 شهر محل سکونت خود مراجعه )به همراه داشتن کپی کارت ملی و کپی آخرین مدرک تحصیلی یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی الزامی است) و پس از دریافت مجوز موقت معافیت تحصیلی از پلیس +10 آن را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نماید. به عبارت دیگر دانشجو باید مجوز اخذ شده از پلیس+10 (و نه درخواست معافیت تحصیلی اخذ شده از سامانه گلستان) را بارگذاری کند.
9ـ تصویر حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
10- تکمیل تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (فرم شماره 4 پیوست)
11- تکمیل فرم تعهد از پذیرفته شدگانی که در تاریخ 30 / 7 / 1400 فارغ التحصیل شده اند و قادر به ارائه گواهی مدرک تحصیلی خود نیستند. (فرم شماره 3 پیوست) چنانچه این دسته از دانشجویان اصل مدرک کارشناسی خود را تا تاریخ 30 / 9 / 1400 به اداره آموزش دانشگاه ارسال ننمایند قبولی آنها "کان لم یکن" تلقی شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارند.
12- تکمیل پرسش نامه فرهنگی به آدرس: http://smauni.ir
* تمامی پذیرفته شدگان محترم جهت ثبت نام کارنامه سلامت روان و جسم خود طبق اطلاعیه مرکز مشاوره دانشگاه اقدام نمایید.
13- پذیرفته شدگان با سهمیه شاهد و ایثارگر طبق اطلاعیه پیوست اقدام نمایند.
تمامی مراحل را با دقت و شکیبایی مطالعه و ثبت نام نمایید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبت‌نام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
• چنانچه دانشجویی پس از ثبت نام درخواست انصراف بدهد مشمول پرداخت هزینه آموزش رایگان می شود.
مدارک مورد نیاز جهت ارسال پستی و تشکیل پرونده فیزیکی :
1. اصل مدرک کارشناسی و یا فرم های مربوطه (فرم معدل شماره 2)
2. اصل مدرک کاردانی (برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته)
3. اصل موافقت نامه کتبی و بدون قیدشرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش.
4. سه قطعه عکس تمام‌رخ 4× 3 تهیه ‌شده در سال جاری
5. مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)
6. حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
7. فرم شماره 4
8. فرم تعهد از پذیرفته شدگانی که در تاریخ30 / 7 / 1400 فارغ التحصیل شده اند و قادر به ارائه گواهی مدرک تحصیلی خود نیستند. (فرم شماره 3 پیوست)
9. یک نسخه از فرم تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات
• جهت اطلاع از را ه های ارتباطی با همکاران آموزش دانشکده با توجه به پذیرش در رشته تحصیلی، با مراجعه به سایت دانشگاه به پورتال دانشکده مربوطه، مراجعه نمایید.
عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نیست. از این رو پیشنهاد می شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.

با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، دانشجویان (ساکن شهر اصفهان یا شهرهای دیگر) ملزم هستند پس از اتمام ثبت نام غیرحضوری، مدارک اعلام شده را حداکثر تا تاریخ 30 / 8 / 1400 به صورت پیشتاز یا ویژه به آدرس زیر ارسال و از مراجعه حضوری اکیدأ خودداری نمایند.

آدرس دانشگاه هنر اصفهان جهت پست مدارک: (پست پیشتاز):
اصفهان، خیابان حکیم نظامی، چهارراه خاقانی، دانشگاه هنر اصفهان، کد پستی 8173877541 - تلفن: 36255169 -0313
ثبت مشخصات کامل نام – نام خانوادگی مقطع پذیرفته شده و رشته تحصیلی بر روی پاکت پستی الزامی است. در صورت عدم ثبت مشخصات بر روی پاکت پستی (نامشخص بودن اطلاعات دانشجو )، مدارک ارسالی شما قابل پیگیری نیست و عواقب آن برعهده ارسال کننده محترم است.

اداره آموزش دانشگاه هنر اصفهان

 
تاریخ:
1400/07/30
تعداد بازدید:
10656
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal