۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نشست صمیمی رییس دانشگاه هنر اصفهان با خانواده شهید مدافع حرم
دیدار و نشست صمیمی رییس دانشگاه هنر اصفهان با خانواده شهید مدافع حرم، شهید گرانقدر حمید رضا باب الخانی و فرزندان شهدای والا مقام دفاع مقدس، شهید حسین زاده حجازی و شهید صالحیون در تاریخ 25 مهر 1400 برگزار شد.
در این دیدار که در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد علاوه بر آقای دکتر رضا نصر اصفهانی رییس دانشگاه هنر اصفهان، جمعی از مسئولین دانشگاه و پدر، مادر، همسر و فرزند خردسال شهید والامقام مدافع حرم، حمید رضا باب الخانی و همچنین فرزندان شهدای گرانقدر دفاع مقدس اکبر صالحیون و حاج سید احمد حسین زاده حجازی حضور داشتند.
در ابتدای این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش فایل تصویری بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد الگو قرار دادن شهدای مدافع حرم، مسئولین دانشگاه هنر اصفهان ضمن خیرمقدم به خانواده های معزز شهدای گرانقدر حاضر در نشست، طی سخنان کوتاهی به ارزش و جایگاه والای شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی پرداختند.
در ادامه این دیدار، سرکار خانم پناهی دانش آموخته رشته نقاشی دانشگاه هنر اصفهان و همسر شهید مدافع حرم، حمیدرضا باب الخانی ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه هنر اصفهان برای تشکیل این نشست، با اشاره به آیه 69 سوره آل عمران و اینکه شهدا زنده اند و در جامعه حضور دارند به نمایش تصاویری از پایان نامه کارشناسی خود و تشریح مفاهیم بکار رفته در آن که با موضوع «پدرانه» انجام داده بودند پرداختند.
همچنین خانم ها حسین زاده حجازی و صالحیون از فرزندان شهدای گرانقدر دفاع مقدس ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
در ادامه این نشست پدر بزرگوار شهید والامقام باب الخانی هم ضمن تشکر از تشکیل این جلسه و آرزوی توفیق الهی برای گام برداشتن در راه شهیدان، به بیان خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و فعالیت های فرهنگی و مراحل رشد و تکامل آن شهید عزیز در مسجد و بسیج پرداخت و تاکید نمود: هر کسی در هر شغلی، با انجام درست وظایف، و انجام تزکیه و تعلیم می تواند به بهترین وجه در راه شهدا قدم بردارد.
در پایان این نشست صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر و آرزوی عزت و سربلندی ایران اسلامی از حضور پرخیر و برکت خانواده های معزز شهدا در دانشگاه هنر اصفهان تقدیر بعمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/07/27
تعداد بازدید:
4320
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal