۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیانیه شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان بمناسبت هفته دفاع مقدس
بیانیه شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان بمناسبت هفته دفاع مقدس
هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند. امام خامنه ای (حفظه الله)
هشت سال دفاع مقدس شکوه جلوه های عاشقانی است که گاه با پایکوبی هنر مردان سرمست، زمان را در نوردیده و به مدارج والا رسیدند. دیندارانی که آرمان خود را در ایثار و از خودگذشتگی جویا شدند و حکمت و تدبیر را از منظر پایداری به رخ جهانیان کشیدند. خوشا به سعادتشان و خوشا به حال کسانی که راهشان را ادامه می دهند.
به زبان حضرت امام (ره) «همه اولیا شهادت را به آغوش می کشند و مرگ سرخ را «احلی من العسل» می دانند؛ و جوانان شما در جبهه ها جرعه ای از آن را نوشیده و به وجد آمده اند». آری این همان نسیم دل آرا و جلوه شور انگیز ایثار در جهاد و شهادت است که امام شهدای دفاع مقدس بدان اشاره نموده اند.
هشت سال دفاع ملت ایران از آیین، خاک و فرهنگ باعث شد تمام قدرت های جهان بدان سر فرو آورند و با تمام مشکلاتی که کمتر سیاست مداری امید به ادامه حیات این انقلاب می داد همچنان این نهضت حسینی، استوار و پایدار به سوی جایگاه ظهور حقیقت پیش رفت.
شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس از جامعه دانشگاهی به خصوص خانواده دانشگاه های هنر می خواهد در خصوص دفاع مقدس همت مضاعف گماردند چرا که طبق فرمایش ولی امر مسلمین «ما هر چه برای دفاع مقدس سرمایه گذاری و کارکنیم، زیاد نیست؛ چون ظرفیت هنری و ادبی کشور برای تبیین این دوره، خیلی گسترده، وسیع و عمیق است و از این ظرفیت تاکنون استفاده‌ی خوب و درخوری نشده. »
شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان
تاریخ:
1399/06/31
تعداد بازدید:
2868
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal