۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مدیر کل روابط عمومی وزارت عتف در جشنواره مدیران روابط عمومی منطقه 6 کشور مطرح نمود:
روابط عمومی ها همه تلاش خود را برای انعکاس دستاوردهای دانشگاهی به مردم بکار گیرند
روابط عمومی ها همه تلاش خود را برای انعکاس دستاوردهای دانشگاهی به مردم بکار گیرند
آقای دکتر علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مجازی و جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه 6 کشور با اشاره به شروع کرونا و تغییر و تحولات در همه زمینه ها گفت: تجارب ارزشمند این دوران می تواند نقطه عطفی در کشور به حساب آید تا با کاهش هزینه ها و رفع موانع موجود بتوانیم ارتباطات را از طریق بستر وب و فضای مجازی توسعه دهیم.
آقای دکتر عبداللهی نژاد با اشاره به اینکه در زمان باقی مانده از فعالیت این دولت باید از دستاوردها و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم گفت: کارهای انجام شده در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری در حالی به ثمر نشسته که این دولت از همه جهات تحت فشار وتحریم های ظالمانه قرارد داشته اما با این حال توانسته ایم در خاورمیانه و در بین کشورهای مسلمان رتبه های برتر علمی را کسب کنیم و این دستاورد کمی نیست و وظیفه روابط عمومی دانشگاه ها و سایر مراکز علمی دیگر است تا آنها را به مردم معرفی کنند.
وی با بیان اینکه در دوران شروع کرونا دانشگاه ها به دو امر مهم دست یافتند گفت: همه مراکز علم و فناوری کشور گام بلندی را در مسیر آموزش های مجازی و ایجاد زیر ساخت های آن برداشته و از طرفی شرکت های دانش بنیان و مراکز پژوهشی توانستند ملزومات مختلف مقابله با شیوع کرونا و دستگاه های مورد نیاز این حوزه را تولید و یا بومی سازی کنند.
مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین گریزی به انتخابات ریاست جمهوری در آینده زد و گفت: با دادن امید واقعی به مردم آینده ای روشن را برای کشور ترسیم کنیم و در فضای انتخاباتی پیش رو از تخریب یا چشم پوشی از اقدامات خوب بپرهیزیم.
وی درباره جشنواره روابط عمومی ها ی مناطق کشور هم گفت: با نگاه تحول آفرینی در بخش روابط عمومی و توسعه علوم ارتباطات در دنیای امروز، بعد از یک دهه تأخیر جشنواره روابط عمومی ها برگزار شد و آثار خوبی از منطقه 6 کشور به دبیرخانه رسید که می تواند برکات خوبی برای همه دانشگاه های وزارت علوم داشته باشد.
آقای دکتر عبداللهی نژاد در پایان گفت: شناخت نقاط قوت و ضعف و به اشتراک گذاشتن همه تجربیات از اهداف اصلی این جشنواره بود که به جرأت می توان گفت که جشنواره منطقه 6 از جشنواره های سراسری کمتر نیست.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان در این نشست با معرفی ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه هنر اصفهان در ارتقاء سطح علمی و هنری کشور گفت: این دانشگاه همواره ارائه کننده نظریات کاربردی برای قالب های هنری بوده است و تلاش خود را برای تجاری سازی آثار هنری تولید شده در دانشگاه به کار گرفته است.
آقای دکتر رضا نصر اصفهانی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در معرفی دانشگاه و دستاوردهای تولید شده در دانشگاه گفت روابط عمومی دانشگاه ها می توانند با استفاده از دانش روز و فضاهای ایجاد شده برای اطلاع رسانی در جامعه، دانشگاه های خود را به عنوان پایگاه های علم و فناوری و بستر توسعه علمی کشور معرفی کنند.
در پایان این نشست مجازی که از طریق ویدیو کنفرانس، دانشگاه ها، مراکز علمی تحقیقاتی و پارک های علمی و فناوری منطقه 6 در آن شرکت داشتند برترین های جشنواره معرفی شدند.
همچنین آقای محمد جباری با اکثریت آرای حاضران بعنوان دبیر روابط عمومی های منطقه 6 کشور انتخاب شد.
جهت مشاهده نتایج جشنواره اینجا کلیک کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/06/25
تعداد بازدید:
3226
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal