۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نشست همکاری های مشترک صدا و سیمای مرکز اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان:
افق جدید همکاری های دانشگاه هنر اصفهان و صدا وسیمای مرکز اصفهان
افق جدید همکاری های دانشگاه هنر اصفهان و صدا وسیمای مرکز اصفهان
 دانشگاه هنر اصفهان قابلیتهای فراوان برای معرفی فرهنگ و هنر ایران، از طریق صدا وسیما دارد.
معاون نظارت و ارزیابی صدا وسیمای مرکز اصفهان با حضور در دانشگاه هنر اصفهان و نشست با مسئولان این دانشگاه با تاکید بر ظرفیتهای قابل انعکاس دانشگاه هنر از طریق شبکه اصفهان گفت: با مشخص شدن و معرفی رابطین صدا وسیما و دانشگاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیتهای بالفعل صدا و سیما می توان در جهت معرفی بیشتر دانشگاه هنر و دستاوردهای ان اقدام نمود.
آقای پرورش افزود:در صدا و سیمای مرکز اصفهان در بخشهای صدا، سیما و خبر این قابلیت وجود دارد تا از نخبگان دانشگاه هنراصفهان در زمینه استادان، دانشجویان و کارشناسان زبده بهره گیری شود و هنر و فرهنگ این مرز و بوم بیش از پیش معرفی شود.
در این نشست حجت الاسلام ابطحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان هم با برشمردن توان علمی و هنری و ظرفیتهای دانشگاه، بر تعامل دو سویه این دانشگاه و صداو سیمای مرکز اصفهان تاکید کرد و گفت: دانشگاه هنر می تواند در زمینه های مختلف در قالبهای مورد نظر صدا و سیما تولید محتوا کند و شبکه اصفهان نیز این آثار را در نوبت پخش قرار دهد.
در این جلسه همچنین دکتر محمدی راد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از مسئولان صدا وسیمای مرکز اصفهان خواست تا در فضای رسانه ای، تولیدات استادان و دانشجویان معرفی شود و دغدغه های رسانه ای دانشگاه از این طریق برطرف شود.
همچنین آقای دکتر قلعه نویی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از خطر سرقت اصالتهای هنری ایران و ثبت به نام کشورهای دیگر هم سخن گفت و افزود: تلاش می کنیم تا هنرهای اصیل و نو آوری های هنری استادان و دانشجویان را از طریق صدا وسیما معرفی کنیم و درباره سرقت اصالتهای هنری توسط کشورهای دیگر اطلاعات لازم را به جامعه بدهیم.
در پایان این نشست مصوب شد ارتباط دانشگاه هنر اصفهان و صدا وسیمای مرکز اصفهان در قالب کمیته مشترک برقرار شود تا در خصوص تعاملات رسانه ای و تولید محتوا تصمیمات و مقدمات فراهم گردد.
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/06/17
تعداد بازدید:
4103
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal