۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
موفقیت دانشگاه هنر اصفهان در برگزاری آموزش های مجازی
موفقیت دانشگاه هنر اصفهان در برگزاری آموزش های مجازی
تمامی کلاس هایی که امکان برگزاری آنها در سامانه آموزش مجازی وجود داشت با ایجاد زیرساخت های لازم در دانشگاه با موفقیت برگزار شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به اینکه کلاس های مجازی دانشگاه با توجه به شیوع کرونا از 23 فروردین ماه رسما آغاز شد گفت: همه کلاس هایی که امکان برگزاری در سامانه آموزش مجازی را داشت فعال کردیم و در گام بعدی اعضای هیئت علمی دانشگاه با فرایندهای تدریس در سامانه آموزش مجازی آشنا شدند.
خانم دکتر مهرناز آزادی از کسب تجارب ارزشمند دانشگاه در بحث آموزش مجازی سخن گفت و افزود: بر اساس آخرین آمار در همه دانشکده های دانشگاه موفقیت در آموزش مجازی در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی بین 70 تا 100 درصد اهداف آموزش مجازی محقق شده است .
وی درباره ناتمام ماندن برخی دروس و کلاس ها هم گفت: طبق مصوبه وزارت علوم این امکان فراهم است در تابستان این کلاسها برگزار شود و در صورت نیاز تکمیل و اتمام این کلاس ها به ترم بعد موکول می شود اما نمره آن برای نیمسال دوم سال جاری ثبت می گردد.
خانم دکتر آزادی از اولویت بندی دانشجویان و حضور شان در دانشگاه هم سخن گفت و افزود: هفته آخر خرداد تا شهریور در صورتی که شرایط به وضع سفید در آید یا اجازه ای از طرف ستاد ملی کرونا داشته باشیم به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پذیرای دانشجویان هستیم.
وی گفت: تمام تلاش دانشگاه هنر این است که ضمن برقراری عدالت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی حقوق آموزشی و دانشجویی دانشجویان هم فراهم شود.
تاریخ:
1399/03/21
تعداد بازدید:
7964
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal