دانشگاه هنر اصفهان
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1 ویژه اساتید دانشگاه
راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر اصفهان- اطلاعیه شماره 1 ویژه اساتید دانشگاه
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد سامانه مجازی دانشگاه (LMS) که بستر لازم برای برگزاری کلاسهای درس به صورت آنلاین است، ایجاد گردیده است با توجه به تداوم شرایط خاص کشور، تا اطلاع ثانوی، کلاس های درسی دانشگاه هنر اصفهان طبق اطلاعیه هایی که منتشر خواهد شد، از طریق این سامانه برگزار خواهد گردید. لذا اساتید محترم جهت برگزاری کلاس های ترم جاری، موظف به ورود به سامانه مذکور خواهند بود.
متن اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی، ویژه اساتید محترم دانشگاه به این شرح است:

با سلام و تبریک سال نو خدمت همکاران گرامی،
ادامه برگزاری کلاس هایی که امکان برگزاری مجازی آنها وجود دارد تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی بر بستر سامانه (LMS) دانشگاه در ترم جاری خواهد بود. کلیه اساتید محترم لازم است از این طریق اقدام به برگزاری کلاسهای مربوطه نمایند.
کلاسهای جبرانی دروسی که دراین مدت برگزار نشده است نیز به شیوه مجازی برگزار خواهد شد و الزام اتمام نیمسال دوم 99- 98 به شرط حفظ 16 جلسه کلاس برگزار شده مورد انتظار است.
انتظار دارد همکاران گرامی کلاسها را به گونه ای مدیریت نمایند که کیفیت آموزشی لطمه نبیند و سرفصل های برنامه درسی پوشش داده شود.
با توجه به اینکه سامانه LMS در دانشگاه راه اندازی شده است هر نوع ارزیابی و بررسی درباره تعداد جلسات برگزار شده بر مبنای اطلاعات و اقلام آموزشی که در این سامانه بارگذاری شده است صورت می پذیرد.

• در مورد مسائلی همچون آزمون های میان ترم، پایان ترم وجامع دکتری با توجه به امکانات نرم افزاری اطلاع رسانی خواهد شد.
• استادان محترم می توانند وارد سامانه آموزش مجازی دانشگاه شده و پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور که به ترتیب شامل کد استادی و کد ملی(بدون صفر سمت چپ) و به صورت انگلیسی است وارد صفحه شخصی خود شوند.
• برگزاری سایر دروس عملی و کارگاهی با توجه به شرایط خاص هر درس بنا بر تشخیص شورای آموزشی دانشکده اطلاع رسانی خواهد شد.



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر اصفهان
تاریخ:
1399/01/20
تعداد بازدید:
5817
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal