دانشگاه هنر اصفهان
1399/09/08 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_ffffss-f707f415-8a47-4c08-90a5-5a48a39e5003.jpg
بیانیه شورای هماهنگی بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در پی ترور شهید محسن فخری زاده
شورای هماهنگی بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان با صدور بیانیه ای، ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده، را محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» ﴿سوره احزاب_23﴾

در حالی که کشور در حال مقابله با بحران کرونا و التیام زخم های وارده ی از آن بر پیکره اش بود در طی اقدامی ناجوانمردانه و سفاکانه با ترور دانشمند عزیز و والا مقام کشورمان شهید محسن فخری زاده زخمی دیگر بر پیکره کشور وارد شد.
این ضایعه وارده را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، ملت شهید پرور و مقتدر میهن اسلامی مان و رهبری عظیم الشانمان و خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

قرن هاست که ملت عزیز ایران مشق شهادت و ایستادگی کرده و این فرهنگ و روحیه شهادت طلبی در بین مردم ایران نهادینه شده است . این مهم پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رنگ بوی بیشتر و تازه تری به خود گرفته است؛ تا جایی که منجر به ایستادگی ، مقاومت و دفاع همه جانبه ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند و سلطه جوی جهان در تمامی عرصه های مختلف اعم از علمی و نظامی و فرهنگی شده است. بی شک و تردید سالیان سال است که دشمنان و خائنان به این مرز و بوم مقدس به منظور ایجاد ارعاب و ناامنی در سطح جامعه، بالاخص جامعه علمی و نخبگان و دست اندرکاران و فعالان عرصه های حیاتی و اساسی کشور از جمله فناوری های بومی هسته ای، موشکی، پزشکی و فضایی دست به چنین اقداماتی ناشیانه، ظالمانه و بدور از انصاف می زنند. و جز این در هدفشان نیست که با این نوع حرکات و عملیات های تروریستی منجر به عقب نشینی از این حرکت شتابان جامعه علمی و دانشگاهی به سوی استقلال و تمامیت علمی ایران عزیز شوند.

اما کور خوانده اند و باید با خود این آرزو را به گور ببرند تا ایران اسلامی در سایه جوانان مومن انقلابی اش و مردم غیور و همیشه در صحنه شهید پرورش و با هدایت های رهبری عزیزش به سمت اهداف آنان قدم بردارد و حتی ثانیه ای دست از مقاومت و پایداری در برابر این دژخیمی ها و ددمنشی ها بردارد. خوبست بدانند و آگاه باشند که هر چه بکشند مارا ملت ما بیدار تر می شود و هر قطره از خون شهیدی که بر زمین بچکد، درخت تنومند و استوار و بلند این انقلاب را بارورتر می کند و سایه ی آن را بر جهان گسترده تر و ریشه ی آنرا محکم تر می سازد. دشمنان بدانند که این کاخ پوشالی سست بنیان در مسیر بادی که ساخته اند به زودی به کوخی ویران و واژگون تبدیل خواهد شد. و این تنها ثمره این است می خواهند در مقابل این ملت قوی و طوفان سهمگین غیرت انقلابیشان قد علم کنند. این غیرت همان غیرت علویست که با زخم فراوان باز در میدان نبرد می ماند و حتی خم به ابرو نمی آورد و از کیان اسلام تمام قد دفاع می کند. ثمره این تفکر و این مکتب احمدی روشن ها ،شهریاری ها،رضایی ها،تهرانی مقدم ها و سلیمانی ها و فخری زاده هاست که همه و همه شأن فخر این ملت و نظام قدرتمندند و راهشان همیشه ادامه دارد. دیری نیست که اخبار ازاله شما را بر مأذنه ها فریاد زنند و نامتان را به زباله‌دان های تاریخ بسپرند. دوران بزن درو ها تمام شده است. یکی را زدید قطعا ده تا می خوردید.

اما نکته اصلی و حائز اهمیت این است که چرا این عملیات و امثال این عملیات ها در کشور به صورت موفق انجام می پذیرد؟؟ آیا مسئله خلا و درز اطلاعاتی در دستگاه های امنیتی است و یا توان آنها کم است ؟؟ اگر این است که باید تقویت شود و توان خود را به بالاترین حد ممکن و حتی فرا تر از آن برساند. یا مشکل از دستگاه دیپلماسی کشور و مسائل مربوط به دیپلماسی است ؟؟ در این صورت هم باید سیاست های دیپلماتیک را تغییر داد و اعتماد و اعتقاد به غرب را مطابق با بیانات رهبری از بین برد و نگاه را به داخل داشت و فلسفه مقاومت و پایداری را چه در کلام و چه در عمل با سیاست گذاری های صحیح و اجرایی بدون نقص به سمت اعتلا سوق داد و کشور را روز به روز مستقل تر کرد و آنانی که راه برون رفت از مشکلات کشور را در خودفروختگی و نوکری میدانند، از این خواب باطل بیرون آیند.

در پایان ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه از تمامی دستگاه ها و سازمان های مربوطه به این موضوع خواستاریم که هرچه سریع تر اقدامات لازمه را انجام دهند و برای آن پاسخی قاطع، کوبنده و سریع و درخور در نظر بگیرند؛ که همانا از این به بعد دشمنان میهن اسلامیمان را نباید حتی لحظه ای آرام و قرار در دل باشد .

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان
 
تعداد بازدید: 2789
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal