دانشگاه هنر اصفهان
اطلاعیه شورای دانشگاه، در خصوص نحوه حضور کارکنان
به اطلاع می رساند برابر مصوبه جلسه مورخ 16 / 1 / 99 شورای دانشگاه؛ چگونگی حضور کارکنان در دانشگاه از تاریخ 17 فروردین ماه تا اطلاع ثانوی به شرح زیر می باشد:
برنامه حضور کارکنان شاغل در دانشکده ها از طرف روسای محترم دانشکده تنظیم و توسط مسئول امور عمومی دانشکده به کارکنان دانشکده اطلاع رسانی خواهد شد.
برنامه حضور کارکنان زیر مجموعه معاونت ها و مدیریت های ستادی دانشگاه توسط مسئول مستقیم هر کارمند تنظیم و اطلاع داده خواهد شد.
کارکنانی که به تشخیص رییس دانشکده و یا مسوول مستقیم، در محل کار حضور فیزیکی ندارند ملزم به انجام وظایف به صورت دورکاری از طریق سامانه های اتوماسیون اداری، گلستان، ... بوده و باید امکان تماس تلفنی با آنان میسر باشد.
ساعت کار از ساعت 8 صبح تا 13 می باشد.
از کارکنان درخواست می شود نکات بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان را رعایت نمایند.
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی دانشگاهیان و عموم جامعه.
تاریخ:
1399/01/16
تعداد بازدید:
1419
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal