معاونت فرهنگی
معاون ادار ی و مالی
مهدي معيني
كارشناسي ارشد معماري
mehdi.moini@aui.ac.ir
اداره و نظارت بر حسن اجراي كليه امور اداري، مالي دانشگاه، مطابق با مقررات و آئين نامه هاي مربوط؛ رسيدگي به اهداف اجرايي دانشگاه و هدايت و نظارت بر چگونگي گردش كارها و روش هاي كاري مورد عمل در واحدهاي مختلف به منظور ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي مربوط به واحدهاي مختلف در راستاي تحقق اهداف اجرايي مؤسسه.
  • صندوق قرض الحسنه شهيد بهروز مرادي دانشگاه هنراصفهان به استناد ماده 7 پيوست شماره 5 آيين نامه استخدامي اعضاي غير هيات علمي و ماده 6 پيوست شماره 4 آيين نامه استخدامي اعضاي هيات علمي تشكيل گرديده است.
    1396/10/04
  • بيمه شده گرامي پس از ورود به سامانه با استفاده از راهنماي ثبت نام نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمائيد.
    1396/02/17
  • سامانه سهام عدالت راه اندازي شد كه بر اساس آن مشمولان به ترتيب رقم سمت راست شماره ملي خود مي توانند صورتحساب دريافت كنند.
    1395/12/18
امور اداري و پشتيباني
سيد احمد مومني
سرپرست مديريت امور اداري و پشتيباني 
 ليسانس
پست الكترونيكي:
031-36244453
 داخلي: 312
 
 
 
شرح وظايف و اهداف :
1.اعمال و اجراي قوانين ، آئين نامه هاي اداري و استخدامي صادره از مراجع ذيصلاح .
2.نظارت بر تهيه و تدوين آئين نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهاي لازم اداري و ابلاغ آنها به واحد هاي مربوط .
3.ارائه پيشنهادهاي لازم در زمينه مقررات استخدامي و طبقه بندي مشاغل و اظهار نظر در مورد آنها .
4.نظارت بر انجام امور مختلف رفاهي كاركنان دانشگاه و تهيه و تنظيم طرح هاي مربوطه .
5.برآورد ميزان ملزومات و ابزار لازم كار اداري و نظارت بر توزيع آنها .
6.نظارت بر اجراي امور مربوط به به ارتقاء شغلي كاركنان ، پرداخت فوق العاده ها ، اضافه كاري و كسركار و غيره .
7.نظارت برحسن انجام وظيفه كارشناسان قسمت مديريت امور اداري .
8.كنترل و نظارت بر كار ادارات تابعه و ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي آنها.
9.نظارت بر انجام امور مربوط به ارزشيابي كاركنان.
10.تنظيم گزارش هاي ماهيانه و ساليانه جهت ارائه به مقام بالاتر.
11.نظارت بر نحوه تنظيم ليست اقلام تداركاتي واحدهاي مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه.
12.انجام هماهنگي درامور خريد و سفارشات داخلي وخارجي.
13.نظارت بركار نقليه دانشگاه.
14.نظارت برانجام امور خدماتي دانشگاه .
15.برنامه ريزي امور انبارداري و نظارت برنحوه نگهداري و ورود و خروج كالاها و ايمني و حفاظت از آنها.
16.برنامه ريزي و نظارت براي ايجاد تسهيلات لازم در امر حمل و نقل وسايل و لوازم واحدها ي مختلف دانشگاه.
17.برنامه ريزي جهت نگهداري و بهسازي به منظور ارتقاي منابع انساني و توانمند سازي آن.
 
تاریخ به روزرسانی:
1396/10/02
تعداد بازدید:
3318
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
معاونت اداري و مالي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، چهاراه خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان، معاونت اداري و مالي
031-36244452
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal