ENGLISH
نسخه قدیمی سایت
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مجموعه تصاویر
تور مجازی
ورود / عضويت
ارتباط با ما
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
درباره دانشگاه
obj_others_block50
هيات علمي
obj_others_block51
دانشجويان
obj_others_block52
كارمندان
obj_others_block53
دانش آموختگان
obj_others_block54
آموزش های آزاد
جایزه شهید بهروز مرادی
دوباره تلاش کنید
مركز كارآفريني دانشگاه هنر اصفهان برگزار كرد:
دومين رويداد استارت آپ هنر
دومين رويداد استارت آپ هنر
دومين رويداد استارت آپ هنر در فضايي توام با شور و اشتياق كارآفرينانه برگزار شد:
پيرو مصوبه كميته كارآفريني دانشگاه، دومين رويداد استارتآپ هنر در تاريخ 7، 8 و9 شهريورماه در محل اتاق بازرگاني اصفهان با استقبال پرشور دانشجويان، فارغ التحصيلان و علاقهمندان به حوزه فرهنگ و هنر برگزار شد. مراسم افتتاحيه اين رويداد در ساعت 17 روز چهارشنبه 7 شهريور آغاز شد. در ابتدا آقاي دكتر يارمحمديان دبيراجرايي رويداد به گزارشي اجمالي از رويداد، فرآيند ثبت نام، زمانبندي رويداد و تيمبندي شركتكنندگان پرداختند. سپس جناب آقاي دكتر جوكار عضو محترم هيات علمي دانشكده صنايع دستي و رئيس انجمن صنايع دستي استان به اهميت كارآفريني در عرصه فرهنگ و هنر و جذابيتهاي بينالمللي كه علي الخصوص استان اصفهان در اين زمينه دارد، پرداختند. در ادامه مجري و تسهيلگر برنامه آقاي كيارش فرقداني فرآيند ايدهپردازي رويداد را آغاز نمودند. تعداد شركتكنندگان تقريبا 100 نفر بود كه از شهرستانهاي مختلف حضور داشتند. در ارائه اوليه 30 نفر (هر نفر به مدت 60 ثانيه)، ايدهي استارتآپي خود را مطرح كردند و پس از پايان ارائه نفر سيام، حضار شركتكننده وارد رايدهي به ايدههاي برتر شدند كه پس از جمعآوري آراء و نظر تخصصي 15 منتور رويداد، نهايتا 10 ايده به عنوان ايدههاي نهايي رويداد جهت تشكيل تيم و انجام آموزشها و مشاورههاي مورد نياز معرفي شدند، سپس برگزيدگان به عنوان سرتيم جهت تشكيل تيم يكبار ديگر و به طوردقيقتر در مدت 3 دقيقه ايده خود را مطرح كردند. در زمان استراحت و همزمان با صرف شام، سرتيمها بر مبناي تخصصهاي مورد نياز ايده خود به تشكيل تيم پرداختند و روز اول رويداد اينچنين به پايان رسيد و تيمها منتظر آموزش مهارتهاي مختلف كارآفريني(شامل اعتبارسنجي ايده، طراحي بوم و مدل كسب وكار، تحليل رقبا، تهيه ارزش پيشنهادي نوآورانه، استراتژي هاي رقابتي و بازاريابي، مديريت مالي، ارتباط با مشتري و ....) شدند.
روز دوم رويداد، پنج شنبه 8 شهريورماه از ساعت 7 صبح با صرف صبحانه شروع شد و در يك جو و فضاي دوستانه و مهياي كار تيمي، تيم ها با حضور 15 منتور كه همه از پيشگامان و موسسان استارتآپهاي جديد بودند، آموزشهاي تخصصي و كارآفرينانه خود را شروع كردند و 5 كارگاه تخصصي نيز به صورت مشترك براي همه تيمها در سالن اصلي اتاق برگزار شد. در اين روز تيمها پس از همفكري و جستجو در مورد ايده خود و همچنين شركت در كارگاه اعتبار سنجي ايده، ساعت 15 جهت سنجش ميزان استقبال جامعه از ايده خود فضاي كارگاه را ترك كردند و به مدت چندين ساعت به ميان مردم رفتند و مصاحبههاي متعددي با آنها پيرامون جذابيت ايده و همچنين نياز مشتريان به برونداد ايدههاي خود پرداختند.
روز سوم جمعه 9 شهريورماه از ساعت 7 صبح تيمها باصرف صبحانه فعاليت خود را از سر گرفتند، در اين روز كه تقريبا تيمها به تسلط لازم در زمينه ايده استارتاپي خود رسيده بودند در ساعت 10 در كارگاه "چگونگي ارائه ايده استارتآپي خود در 3 دقيقه" شركت كردند تا بر مبناي آن ارائههاي خود را تنظيم كنند. پس از صرف ناهار تيمها با حضور منتورها چك نهايي و ارائه آزمايشي ايدههاي خود را تمرين كردند. هر تيم به صورت جداگانه و بدون حضور ديگر تيمها 3 دقيقه زمان داشت، ماحصل 3 روز تلاش خود را براي مربيان ارائه داده، مربيان نيز در نقش داور به مدت 2 دقيقه نكات و كامنتهايي كه احتمالا داوران به آنها خواهند پرداخت را به تيمها گوشزد كردند. در ساعت پنج و نيم عصر با حضور سخنرانان، حاميان و مهمانان ويژه رويداد، آقايان مسعود صرامي (مدير و موسس چندين شركت و كارخانه از مجموعه سيتي سنتر- سخنران)، اكبر اخوان مقدم (كارآفرين و مديرعامل خيريه نذر اشتغال- سخنران و داور)، دكتر سعادت بهرامي (مدير عامل سازمان همياري شهرداريهاي استان اصفهان- حامي رويداد)، سركار خانم بسيطي يزدي (موسس و مديري گالري دوران- حامي رويداد) يارمحمديان (رئيس نمايشگاههاي بين المللي اصفهان- حامي رويداد)، مهندس طالبي (مشاور شهردار اصفهان) مراسم اختتاميه با اعلام مجري و تسهيلگر برنامه شروع شد. در ابتدا آقاي صرامي به ارائه سخنراني پيرامون مشكلات و جذابيتهاي كارآفريني در كشور پرداخت و شرححالي از فعاليتهاي كارآفرينانه انجام شده خود و همچنين پيشنهادهايي براي تيمها جهت موفقيت در بازار كسب و كار ارائه دادند و رمز موفقيت تيمها را در توجه به نياز و مشكلات مردم و جامعه و نه تمركز بر درآمدزايي و كسب سود دانستند. پس از ايشان آقاي اكبر اخوان مقدم خير و كارآفرين حوزه روستا و اقشار آسيبپذير حوزههاي همكاري خود با تيمها و دانشجويان صاحب ايده در زمينههاي مورد نياز را مشخص نمودند. در ادامه و با اعلام تسهيلگر برنامه فرآيند ارائه و داوري ايدهها كليد خورد و آقايان دكتر محمودرضا ثقفي، دكترصدرالدين طاهري، دكتر زاهد شفيعي، احمد ورد، اخوان مقدم و كرماني به عنوان 6 داور رويداد توسط تسهيلگر معرفي شدند. ترتيب و فرآيند شروع دفاع از ايدهها با قرعهكشي انجام گرفت. هر تيم 3 دقيقه فرصت داشت تا از ايده استارتآپي خود دفاع كنند و پس از آن هيات داوران به مدت 2 دقيقه پرسشهاي خود را پيرامون ايده مطرح شده بيان نمودند. با ارائه آخرين تيم هيات داوران جهت ارزيابي نهايي تيمها در يك فضاي مخصوص وارد شور شدند و امتيازهاي خود به هر تيم را بيان نمودند و تسهيلگر رويداد امتيازها را جمع و تيمها را رتبه بندي و سه تيم برتر را مشخص نمودند. در پايان رويداد از تلاش تيم اجرايي رويداد كه متشكل از دانشجويان فعال دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه شهركرد، انجمن موزه دانشگاه هنر و انجمن صنايع دستي دانشگاه شهركرد، منتورها و مربيان رويداد، و تيمهاي برگزيده رويداد تقدير به عمل آمد و در ساعت 22 شب، سه روز فعاليت شركتكنندگان در دومين رويداد استارتآپ هنر به پايان رسيد. لازم به ذكر است تقاضاي اكثر شركتكنندگان تداوم و استمرار چنين برنامههايي در حوزه فرهنگ و هنر بود.
تاریخ:
1397/07/04
تعداد بازدید:
1022
منبع:
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه
پرسش های متداول و پاسخ
تلفن های دانشگاه
درباره دانشگاه
ریاست دانشگاه
ساختمان های دانشگاه
مصوبات هیأت امنا
نگارخانه
آموزش
آئین نامه ها و کاربرگ ها
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
پژوهش
سامانه اطلاعات پژوهشی
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه کتابخانه
سامانه نشریات علمی
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
مرکز نشر دانشگاه
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اسامی اعضای هیئت علمی
خدمات رفاهی
دبیرخانه هیأت اجرایی جذب
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
آموزش
آئین نامه ها و مقررات
اطلاعیه های اداره آموزش
تقویم آموزشی
تماس با آموزش
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
راهنمای سامانه های آموزشی و مجازی
کاربرگ ها
نتایج رأی کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی دانشگاه
پژوهش
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه نشریات علمی دانشگاه
حمایت از پایان نامه
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
کانون های پژوهشی
کتابخانه مرکزی
مرکز رشد
مرکز نشر دانشگاه
دانشجویی و فرهنگی
آئین نامه و فرم ها
اتوماسیون تغـذیه
اتوماسیون خوابگاه
اداره تربیت بدنی
اداره رفاه
انجمن های علمی
تشکل های دانشجویی
صندوق رفاه دانشجویی
کانون های فرهنگی
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی
نشریات دانشجویی
هیئت علی اکبر(ع)
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه وب کنفرانس
صدور
صدور تاییدیه فراغت از تحصیل
صدور دانشنامه وریز نمرات درسی
صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل
صدور گواهی جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد
امور فارغ التحصیلی
انجام امور فارغ التحصیلی کلیه مقاطع
انجمن فارغ التحصیلان
جشن فارغ التحصیلی
رتبه فارغ التحصیلی
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه حضور وغیاب
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اتوماسیون درخواست کالا از انبار
خدمات رفاهی
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
شورای صنفی کارمندان
کانون اندیشه دینی
واحد آموزش کارکنان
Powered by
Dorsa
Portal