ENGLISH
نسخه قدیمی سایت
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مجموعه تصاویر
تور مجازی
ورود / عضويت
ارتباط با ما
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
درباره دانشگاه
obj_others_block50
هيات علمي
obj_others_block51
دانشجويان
obj_others_block52
كارمندان
obj_others_block53
دانش آموختگان
obj_others_block54
آموزش های آزاد
جایزه شهید بهروز مرادی
دوباره تلاش کنید
امور فرهنگي:
برگزاري كارگاه تخصصي مديريت گالري در دانشگاه هنر اصفهان
برگزاري كارگاه تخصصي مديريت گالري در دانشگاه هنر اصفهان
انجمن علمي اقتصاد و كارآفريني دانشگاه هنر اصفهان كارگاهي با عنوان "مديريت گالري" و باحضور جناب آقاي هرمز همتيان در تاريخ يك شنبه 6 خرداد ماه سالجاري برگزار كرد .
اولين هدف از برگزاري كارگاه مديريت گالري ارتقاي سطح دانش هنرمندان و هنرجويان در خصوص بازار كار و نحوه ارائه مناسب آثار هنري در ايران و سطح بين الملل بوده است، اهداف ديگر اين جلسه آشنايي با چگونگي پذيرش آثار و هنرمندان ، نحوه قيمت گذاري آثار هنري، برگزاري نمايشگاه ها و نكاتي در رابطه با فعاليت گالري ها و تعاملشان با هنرمندان و مشتريان مي باشد. از ديگر اهداف و نتايج برگزاري رويداد هاي اقتصادي و كارآفريني، ارتباط وهمكاري پايدار با گالري دار ها، نگارخانه ها، موزه ها، حراج هاي بين المللي و مجوعه داران مي باشد كه جناب آقاي موسوي ( دبير انجمن علمي اقتصاد و كارآفريني) درصدد تجاري سازي دانشگاه هنر اصفهان و عرضه محصولات و آثار هنري دانشجويان در اين مراكز مي باشند.
در شروع جلسه جناب آقاي همتيان از تجربيات خود در خصوص ايجاد يك گالري و روند توسعه كار در تهران و كل كشور از سال 1391 تا به امروز توضيحاتي مطرح كردند كه اصلي ترين نكات در خصوص توسعه هنر را پرداختن به موضوع اقتصاد و كارآفريني هنر دانسته و اشاره كردند كه نياز مهم هنرمندان و فعالين اين حوزه دانش اقتصادي هنر مي باشد. در اين جلسه ويژگي هاي اصلي يك گالري به عنوان يك نهاد فرهنگي و يك سازمان اقتصادي (كسب وكار) ارائه شد و ساختار و ساز و كار گالري در ايران (هنرمند، نيروي انساني و نمايشگاه) مورد بحث قرار گرفت. جناب همتيان وجود زير ساخت هاي گالري از جمله محتوا، بازاريابي، انبارداري، امور مالي و روابط عمومي را بسيار مورد توجه قرار دادند كه در اين خصوص ايجاد شبكه هاي ارتباط با مخاطب و مجموعه داران بسيار اهميت دارد.
در ادامه جلسه در خصوص چرخه توليد و عرضه آثار هنري بحث شد كه دراين چرخه محوري ترين عامل، توليد آثار فاخر هنري مي باشد و اين كه چگونه اين اثر توليد مي شود و با نحوه انتخاب و ورود آثار به گالري ها آشنا شديم و وظايف اصلي يك گالري كه به نمايش گذاشتن آثار هنري مي باشد، اين چرخه متشكل شده از نهاد هنري، نظام آموزشي، كارگاه هنرمند، نگارخانه و مجموعه دار
موضوع فعاليت گالري در بازاريابي هنر بسيار مورد توجه قرار گرفت، از جمله مواردي كه به آن اشاره شد مي توان به ايجاد هويت ساختاري، بصري و نوشتاري ، بودجه بندي فعاليت هاي بازاريابي نسبت به اهداف فروش، توليد ساختار، بستر و محتواي نوشتاري ، بازاريابي بين المللي آرت فرها، موزه ها، شبكه هاي ارتباطي،توليد يك ساختار آرشيوي، مستند سازي محتوي و فعاليت ها اشاره كرد.
در خصوص عوامل موثر بر قيمت گذاري آثار هنري موضوعات متعددي مطرح شد كه مهم ترين آن ها مخارج توليد، ميزان توليد، سهم گالري، حق الزحمه هنرمند و گالري، برندينگ، بيمه آثار هنري و... هستند.
از جمله موضوعات ديگري كه در اين جلسه ارائه شد ارتباط گالري وهنرمندان بود كه اهداف كلي هنري، شبكه هاي ارتباطي، دست اندر كاران حوزه هنر از جمله دانشگاه ها، هنرمندان و كيوريتورها، توافق ها وقرارداد هاي هنري، اعتماد متقابل، احترام، گفت و گوي مداوم و رابطه پايدار، معيارها ، ارزش ها، كيفيت واستاندارد با جزئيات كامل و كاربردي مطرح شد.
در پايان جناب آقاي همتيان و آقاي زهرايي از تمامي هنرمندان دانشگاه هنر اصفهان دعوت به بازديد از گالري دستان به عمل آوردند و فرمودند كه صميمانه از آثار هنري هنرمندان استقبال كرده و حاضر به همكاري گسترده با انجمن علمي اقتصاد و كارآفريني دانشگاه هنر اصفهان مي باشند.
تاریخ:
1397/03/19
تعداد بازدید:
1208
منبع:
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه
پرسش های متداول و پاسخ
تلفن های دانشگاه
درباره دانشگاه
ریاست دانشگاه
ساختمان های دانشگاه
مصوبات هیأت امنا
نگارخانه
آموزش
آئین نامه ها و کاربرگ ها
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
پژوهش
سامانه اطلاعات پژوهشی
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه کتابخانه
سامانه نشریات علمی
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
مرکز نشر دانشگاه
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اسامی اعضای هیئت علمی
خدمات رفاهی
دبیرخانه هیأت اجرایی جذب
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
آموزش
آئین نامه ها و مقررات
اطلاعیه های اداره آموزش
تقویم آموزشی
تماس با آموزش
سامانه آموزش
سامانه آموزش مجازی
راهنمای سامانه های آموزشی و مجازی
کاربرگ ها
نتایج رأی کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی دانشگاه
پژوهش
سامانه دسترسی به مقالات علمی
سامانه نشریات علمی دانشگاه
حمایت از پایان نامه
فرم ها و آئین نامه های پژوهشی
کانون های پژوهشی
کتابخانه مرکزی
مرکز رشد
مرکز نشر دانشگاه
دانشجویی و فرهنگی
آئین نامه و فرم ها
اتوماسیون تغـذیه
اتوماسیون خوابگاه
اداره تربیت بدنی
اداره رفاه
انجمن های علمی
تشکل های دانشجویی
صندوق رفاه دانشجویی
کانون های فرهنگی
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی
نشریات دانشجویی
هیئت علی اکبر(ع)
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
پست الکترونیک
سامانه اساتید
سامانه وب کنفرانس
صدور
صدور تاییدیه فراغت از تحصیل
صدور دانشنامه وریز نمرات درسی
صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل
صدور گواهی جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد
امور فارغ التحصیلی
انجام امور فارغ التحصیلی کلیه مقاطع
انجمن فارغ التحصیلان
جشن فارغ التحصیلی
رتبه فارغ التحصیلی
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اینترنت
اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیک
سامانه حضور وغیاب
سامانه حقوق
سامانه وب کنفرانس
عمومی
اتوماسیون درخواست کالا از انبار
خدمات رفاهی
سامانه گردشگری و رفاهی
سامانه منابع انسانی
شورای صنفی کارمندان
کانون اندیشه دینی
واحد آموزش کارکنان
Powered by
Dorsa
Portal