۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیانیه شورای هماهنگی بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در پی ترور شهید محسن فخری زاده
بیانیه شورای هماهنگی بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در پی ترور شهید محسن فخری زاده
شورای هماهنگی بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان با صدور بیانیه ای، ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده، را محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» ﴿سوره احزاب_23﴾

در حالی که کشور در حال مقابله با بحران کرونا و التیام زخم های وارده ی از آن بر پیکره اش بود در طی اقدامی ناجوانمردانه و سفاکانه با ترور دانشمند عزیز و والا مقام کشورمان شهید محسن فخری زاده زخمی دیگر بر پیکره کشور وارد شد.
این ضایعه وارده را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، ملت شهید پرور و مقتدر میهن اسلامی مان و رهبری عظیم الشانمان و خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

قرن هاست که ملت عزیز ایران مشق شهادت و ایستادگی کرده و این فرهنگ و روحیه شهادت طلبی در بین مردم ایران نهادینه شده است . این مهم پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رنگ بوی بیشتر و تازه تری به خود گرفته است؛ تا جایی که منجر به ایستادگی ، مقاومت و دفاع همه جانبه ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند و سلطه جوی جهان در تمامی عرصه های مختلف اعم از علمی و نظامی و فرهنگی شده است. بی شک و تردید سالیان سال است که دشمنان و خائنان به این مرز و بوم مقدس به منظور ایجاد ارعاب و ناامنی در سطح جامعه، بالاخص جامعه علمی و نخبگان و دست اندرکاران و فعالان عرصه های حیاتی و اساسی کشور از جمله فناوری های بومی هسته ای، موشکی، پزشکی و فضایی دست به چنین اقداماتی ناشیانه، ظالمانه و بدور از انصاف می زنند. و جز این در هدفشان نیست که با این نوع حرکات و عملیات های تروریستی منجر به عقب نشینی از این حرکت شتابان جامعه علمی و دانشگاهی به سوی استقلال و تمامیت علمی ایران عزیز شوند.

اما کور خوانده اند و باید با خود این آرزو را به گور ببرند تا ایران اسلامی در سایه جوانان مومن انقلابی اش و مردم غیور و همیشه در صحنه شهید پرورش و با هدایت های رهبری عزیزش به سمت اهداف آنان قدم بردارد و حتی ثانیه ای دست از مقاومت و پایداری در برابر این دژخیمی ها و ددمنشی ها بردارد. خوبست بدانند و آگاه باشند که هر چه بکشند مارا ملت ما بیدار تر می شود و هر قطره از خون شهیدی که بر زمین بچکد، درخت تنومند و استوار و بلند این انقلاب را بارورتر می کند و سایه ی آن را بر جهان گسترده تر و ریشه ی آنرا محکم تر می سازد. دشمنان بدانند که این کاخ پوشالی سست بنیان در مسیر بادی که ساخته اند به زودی به کوخی ویران و واژگون تبدیل خواهد شد. و این تنها ثمره این است می خواهند در مقابل این ملت قوی و طوفان سهمگین غیرت انقلابیشان قد علم کنند. این غیرت همان غیرت علویست که با زخم فراوان باز در میدان نبرد می ماند و حتی خم به ابرو نمی آورد و از کیان اسلام تمام قد دفاع می کند. ثمره این تفکر و این مکتب احمدی روشن ها ،شهریاری ها،رضایی ها،تهرانی مقدم ها و سلیمانی ها و فخری زاده هاست که همه و همه شأن فخر این ملت و نظام قدرتمندند و راهشان همیشه ادامه دارد. دیری نیست که اخبار ازاله شما را بر مأذنه ها فریاد زنند و نامتان را به زباله‌دان های تاریخ بسپرند. دوران بزن درو ها تمام شده است. یکی را زدید قطعا ده تا می خوردید.

اما نکته اصلی و حائز اهمیت این است که چرا این عملیات و امثال این عملیات ها در کشور به صورت موفق انجام می پذیرد؟؟ آیا مسئله خلا و درز اطلاعاتی در دستگاه های امنیتی است و یا توان آنها کم است ؟؟ اگر این است که باید تقویت شود و توان خود را به بالاترین حد ممکن و حتی فرا تر از آن برساند. یا مشکل از دستگاه دیپلماسی کشور و مسائل مربوط به دیپلماسی است ؟؟ در این صورت هم باید سیاست های دیپلماتیک را تغییر داد و اعتماد و اعتقاد به غرب را مطابق با بیانات رهبری از بین برد و نگاه را به داخل داشت و فلسفه مقاومت و پایداری را چه در کلام و چه در عمل با سیاست گذاری های صحیح و اجرایی بدون نقص به سمت اعتلا سوق داد و کشور را روز به روز مستقل تر کرد و آنانی که راه برون رفت از مشکلات کشور را در خودفروختگی و نوکری میدانند، از این خواب باطل بیرون آیند.

در پایان ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه از تمامی دستگاه ها و سازمان های مربوطه به این موضوع خواستاریم که هرچه سریع تر اقدامات لازمه را انجام دهند و برای آن پاسخی قاطع، کوبنده و سریع و درخور در نظر بگیرند؛ که همانا از این به بعد دشمنان میهن اسلامیمان را نباید حتی لحظه ای آرام و قرار در دل باشد .

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان
 
تاریخ:
1399/09/08
تعداد بازدید:
2748
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal