۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مرکز مشاوره دانشگاه هنر اصفهان به عنوان مرکز مشاوره دانشجویی فعال کشور در سال 98 شناخته شد
مسئول مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان با اعلام این خبر گفت: مرکز مشاوره دانشگاه به دلیل ارائه خدمات مناسب بهداشت روانی و ارتقا سلامت روانی اجتماعی دانشجویان و جامعه دانشگاهی به عنوان مرکز مشاوره دانشجویی فعال کشور در سال گذشته لقب گرفت و در سی و یکمین گردهمایی مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
خانم بینا با اشاره به اینکه مرکز مشاور دانشگاه با دانشجویان ، کارمندان و استادان به عنوان گروه های هدف ارتباط دارد گفت: این مرکز طرح های مختلفی از جمله طرح پایش سلامت جسم و روان، سیمای زندگی، پیشگیری از افت تحصیل، پیشگیری از مصرف مواد و ایجاد نشاط داشجویی را اجرایی کرده است.
وی گفت: در سال 98 مرکز مشاوره دانشگاه حدود هزار و 500 جلسه مشاوره با موارد و موضوعات مختلف و متنوع برگزار کرد که بیشترین تعداد مشاوره را دانشجویان برای مسائل مختلف از این مرکز دریافت کردند.
مسئول مرکز مشاوره دانشگاه هنر اصفهان با بیان اینکه گروه کانون همیاران مشاور برای برگزاری دوره های مشاوره ای نیاز سنجی می کنند گفت: در کلیه موارد مشاوره در دانشگاه، از روانشناسان و متخصصان پیشگیری و آموزش بهره می گیریم تا امور مشاوره و مداخلات به موقع، بویژه در حوزه اختلالات نتیجه بخش و اثرگذار باشد.
خانم بینا از رویکرد جدید مشاوره دانشگاه در روزهای کرونایی هم سخن گفت و افزود: در صورت تداوم شیوع کرونا، برنامه ریزی شده است که در سال تحصیلی آینده تمامی مشاوره ها و جلسات آموزشی فردی و گروهی بصورت مجازی برگزار و پیگیری شود و برای تامین سلامتی مشاور و مددجو، مشاوره حضوری به حداقل برسد.
وی در پایان گفت: این مرکز برای سومین سال متوالی است که توانسته با ارتقاء شاخص های سلامت روان و بهداشت، رتبه های کشوری را کسب نماید.
 
 
 
 
تاریخ:
1399/05/15
تعداد بازدید:
8412
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal