۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
در مصاحبه با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان؛
تغییر رویکرد پذیرش دانشجو در خوابگاه ها
تغییر رویکرد پذیرش دانشجو در خوابگاه ها
در سال تحصیلی جدید نظارت های بهداشتی در خوابگا ه ها و رعایت فاصله گذاری با حساسیت و دقت ادامه خواهد یافت.
آقای دکتر امیر عباس محمدی راد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، با بیان اینکه در بخش مشاوره وبهداشت از ابتدای شیوع کرونا فعالیت های ویژه ای در دانشگاه انجام شد گفت: فعالیت های بهداشتی و مشاوره ای دراین بخش در 8 دسته تعریف و عملیاتی شد و همچنان نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه کنترل شیوع بیماری از خوابگاه ها شروع شد، گفت: در این بخش با یک برنامه زمان بندی و منظم ضدعفونی خوابگاه ها انجام و سلامت کارکنان و دانشجویان نیز به طور جدی دنبال شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: درحال حاضر حدود یک پنجم از دانشجویان معادل 600 نفر خوابگاهی هستند که در سال تحصیلی آینده پذیرای دانشجویان خوابگاهی قدیم و جدید خواهیم بود اما شرایط و قوانین پذیرش با توجه به شیوع کرونا و تهدیدات سلامتی به گونه دیگری خواهد بود.
آقای دکتر محمدی راد گفت: : هر چند به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ظرفیت اسکان در واحدهای خوابگاهی کاهش خواهد یافت اما با در نظر داشتن کاهش ظرفیت و افزایش قیمت بوجود آمده ،دانشگاه سعی نموده است از تمامی ظرفیت های خود برای تامین خوابگاه با هزینه مناسب استفاده نموده و هیچ دانشجویی بدون خوابگاه نماند.
متولی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در پایان سخنان خود، ضمن اشاره به ظرفیت و شرایط خاص خوابگاه ها در ترم آینده گفت: با برنامه ریزهای آموزشی برای دانشجو کمترین حضور در دانشگاه برنامه ریزی خواهد شد و از این رو خوابگاه ها بصورت سرای موقت و چرخشی در اختیار دانشجو قرار می گیرد.

تاریخ:
1399/04/31
تعداد بازدید:
7619
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal