دانشگاه هنر اصفهان
اطلاعیه برگزاری کلاس های گروه معارف اسلامی
اطلاعیه برگزاری کلاس های گروه معارف اسلامی

پیرو اعلام معاونت محترم آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی، درخصوص ضرورت ایجاد شده در تعطیلی اضطراری دانشگاه های کشور و لزوم جبرای کلاسهای لغو شده، مقرر گردید:
1- جهت جبران 11 جلسه حضوری به ازای هر جلسه 2 ساعته لغو شده، بایستی حداقل در 2 جلسه مجازی (معال 22 جلسه مجازی در صورت ادامه شرایط اضطرار تا پایان ترم) از میان دروس موجود در مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی توسط دانشجویان اخذ و گذرانده شود. (لیست دروس به پیوست)
2- انجام آموزش مجازی مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات لغو شده، با توجه به نمرات مندرج در گواهی های صادره مرکز آموزش مجازی، تا سقف 15 نمره از 20 نمره کتبی نیمسال جاری را به خود اختصاص خواهد داد، که اعمال آن توسط استاد و گروه معارف مربوطه ضروری است.
3- تاکید می شود فرآیند تایید و پذیرش دروس مجازی گذرانده شده توسط گروه معارف هر دانشگاه منوط به اخذ گواهینامه از سایت رسمی آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس www.ec.nahad.ir میباشد.
4- برگزاری 2 جلسه حضوری در پایان ترم توسط استاد مربوطه (در پایان شرایط اضطرار) به منظور راستی آزمایی و ارزیابی استاد و نیز اختصاص نمره نهایی، ضروری است.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
تاریخ:
1399/01/23
تعداد بازدید:
5610
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal