دانشگاه هنر اصفهان
فرایند انتخابات دانشجویی در دانشگاه الکترونیک شد؛
مراحل و شرایط شرکت در انتخابات کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه هنر اصفهان اعلام گردید.
مراحل و شرایط شرکت در انتخابات کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه هنر اصفهان اعلام گردید.
 سرپرست مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: دانشجویانی که مایل به فعالیت در هر کدام از کانون های فعال دانشگاه هستند و یا می توانند در هسته مرکزی این کانون ها عضویت داشته باشند موجب تقویت پایه های این کانون های دانشگاهی می شوند.
آقای حسن یزدان پناه با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا انتخابات شورای مرکزی به صورت انتخابات الکترونیک برگزار می شود گفت:مسئولان و بویژه ریاست دانشگاه،  تاکید ویژه ای بر برگزاری انتخابات دانشگاهی، بصورت الکترونیک دارند تا سلامت دانشجویان حفظ گردد.
وی گفت: در این مسیر معاونت آموزشی و واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه نیز به عنوان بازوی توانمند برنامه ریزی ها و تحقق بستر الکترونیک یاری گر فرایند انتخابات الکترونیک هستند.
سرپرست مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیک، انجمن های علمی و تشکل ها دانشجویی را نیز شامل خواهد شد افزود: به مرور زمان و بر حسب برنامه زمانبندی فراخوان انتخابات انجمن های علمی و تشکل ها دانشجویی نیز منتشر خواهد شد.
وی کانونهای موسیقی، فیلم و عکس، تئاتر، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، قرآن و عترت، مجریان، طراحان لباس، عفاف و حجاب، هلال احمر، شعرو ادب، سلامت روان و ایرانشناسی و گردشگری را از کانونهای فرهنگی هنری فعال دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام کاندیداتوری انتخابات کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه به نشانی اینترنتیhttps://forms.gle/j4dMDv2ubuLJS49p7 مراجعه کنند.
آقای یزدان پناه، گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی،دانشجو بودن تا پایان فعالیت شورا،مشروط نشدن دو یا سه نیم سال تحصیلی بصورت متوالی، نداشتن محکومیت انضباطی، نداشتن عضویت راهبردی در کانون ها، انجمن ها، نشریات سیاسی دانشجوی و شوراهای صنفی را از شرایط آئین نامه ای کاندیداها برای عضویت در شورا ها و هسته مرکزی کانونهای فرهنگی هنری دانشگاه اعلام کرد و افزود: نامزدها می توانند از 25 تا 31 مرداد ثبت نام کنند و اسامی آنها بعد از استعلامات لازم نهایی و اعلام خواهد شد.



تاریخ:
1399/05/15
تعداد بازدید:
5244
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal