دانشگاه هنر اصفهان
در مصاحبه با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان؛
تغییر رویکرد پذیرش دانشجو در خوابگاه ها
تغییر رویکرد پذیرش دانشجو در خوابگاه ها
در سال تحصیلی جدید نظارت های بهداشتی در خوابگا ه ها و رعایت فاصله گذاری با حساسیت و دقت ادامه خواهد یافت.
آقای دکتر امیر عباس محمدی راد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، با بیان اینکه در بخش مشاوره وبهداشت از ابتدای شیوع کرونا فعالیت های ویژه ای در دانشگاه انجام شد گفت: فعالیت های بهداشتی و مشاوره ای دراین بخش در 8 دسته تعریف و عملیاتی شد و همچنان نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه کنترل شیوع بیماری از خوابگاه ها شروع شد، گفت: در این بخش با یک برنامه زمان بندی و منظم ضدعفونی خوابگاه ها انجام و سلامت کارکنان و دانشجویان نیز به طور جدی دنبال شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: درحال حاضر حدود یک پنجم از دانشجویان معادل 600 نفر خوابگاهی هستند که در سال تحصیلی آینده پذیرای دانشجویان خوابگاهی قدیم و جدید خواهیم بود اما شرایط و قوانین پذیرش با توجه به شیوع کرونا و تهدیدات سلامتی به گونه دیگری خواهد بود.
آقای دکتر محمدی راد گفت: : هر چند به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ظرفیت اسکان در واحدهای خوابگاهی کاهش خواهد یافت اما با در نظر داشتن کاهش ظرفیت و افزایش قیمت بوجود آمده ،دانشگاه سعی نموده است از تمامی ظرفیت های خود برای تامین خوابگاه با هزینه مناسب استفاده نموده و هیچ دانشجویی بدون خوابگاه نماند.
متولی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در پایان سخنان خود، ضمن اشاره به ظرفیت و شرایط خاص خوابگاه ها در ترم آینده گفت: با برنامه ریزهای آموزشی برای دانشجو کمترین حضور در دانشگاه برنامه ریزی خواهد شد و از این رو خوابگاه ها بصورت سرای موقت و چرخشی در اختیار دانشجو قرار می گیرد.

تاریخ:
1399/04/31
تعداد بازدید:
7624
منبع:
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal