دانشگاه هنر اصفهان
اطلاعیه ثبت نام میهمانی به دانشگاه دولتی دیگر صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 مقطع کارشناسی

طبق اطلاعیه سازمان اموردانشجویان، در راستای کاهش تردد دانشجویان در دانشگاه های دیگر به دلیل شیوع بیماری کووید 19 ، طرح میهمانی دروس عملی وآزمایشگاهی دانشجویان مقطع کارشناسی دردانشگاه های دولتی محل سکونت متقاضیان برگزار می شود. دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه که محل سکونت دائمی آنها در شهر اصفهان نیست، مشروط به موافقت مدیر گروه یا معاونت آموزشی دانشکده می توانند در سامانه سجاد، https://portal.saorg.ir صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 برای ثبت تقاضای خود از تاریخ 6 لغایت 18 مرداد ماه اقدام نمایند. دانشجویان می بایست قبل از ثبت نام در سامانه سجاد و انتخاب واحد در دانشگاه مقصد نسبت به تایید کاربرگ میهمان و انتقال در این دانشگاه اقدام نماید، دانشجویانی که بدون تکمیل تاییدیه دروس در دانشگاه مقصد انتخاب واحد نمایند، دروس گذرانده در ریزنمرات این دانشگاه قابل ثبت نیست. طبق جدول زمانبندی سازمان امور دانشجویان دانشگاه های مقصد حداکثر تا 6 شهریور ماه نتایج را از طریق سامانه سجاد اعلام می نمایند.
• دانشجویانی که یکباردر سامانه سجاد اطلاعات اصلی خود را ثبت کرده اند، مرحله ثبت اطلاعات نداشته و با همان کاربری و رمز قبل از قسمت خدمات- گزینه طرح مهمان دروس عملی را انتخاب نمایند.
فرم کاربرگ
اداره آموزش دانشگاه هنراصفهان
 
تاریخ:
1399/05/08
تعداد بازدید:
3657
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal